facebook

Marketing & Sales Coaching

W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz.
Cehster Karass

 

Bycie sprzedawcą to obecnie niezwykle trudne zadanie. Klienci są zmęczeni ciągłymi ofertami i bardzo często reagują w nieprzyjemny sposób na jakąkolwiek próbę kontaktu. Sprzedawca ma zatem bardzo wiele niełatwych zadań do wypełnienia. Musi być jednocześnie przebojowy, przekonywujący, wzbudzać zaufanie, umiejętnie prezentować oferowany produkt oraz podtrzymywać dobre relacje z Klientami. Bardzo często Managerowie dużych firm upatrują niepowodzenie sprzedażowe danego produktu czy usługi w nieskutecznej kampanii promocyjnej czy innych działaniach marketingowych. Tymczasem bardzo duże znaczenie ma tutaj system sprzedażowy i sposób komunikowania się z Klientem. Coaching wspiera w ułożeniu skutecznego systemu marketingowego oraz sprzedażowego oraz rozwija umiejętności sprzedażowe handlowców.

Dla kogo?

Marketing & Sales Coaching jest adresowany zarówno do firm, które chcą poprawić jakość I skuteczność strategii marketingowej i sprzedażowej jak i do indywidualnych handlowców, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność i motywacje, a tym samym poprawić wyniki.

Przykładowe korzyści

 

Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej. Sam Walton